Podpora
Kontakt pre všetky internáty je jednotný:
V prípade technických problémov sa nám prosím ozvi SEM -> help[at]ynet.sk
Ak si náhodou nesprávne uviedol(la) údaje v úhrade členského, alebo máš otázky týkajúce sa platieb, ozvi sa SEM -> platby[at]ynet.sk
V mailoch si prosím tykajme, príde nám to osobnejšie a komunikácia je takto rozumnejšia. Sme rovnako ako ty študenti-rovesníci. Veríme, že si v rámci prednášok a cvičení v škole medzi sebou nevykáte ale tykáte.
Pôvodné mailové adresy pomaly rušíme a zjednocujeme pod túto hlavnú mailovú adresu.
Ideálnym spôsobom je písať z mailu, ktorým si sa registroval(a) do Ynetu. Zjednoduší to tak komunikáciu a identifikáciu člena v systéme.
Vzor mailu - pre jednoduchšie identifikovanie člena a problému/žiadosti
Predmet: <Do 5 slov zhrn, o co sa jedna.. napr. "Zmena MAC adresy",
"Dokoncenie registracie", "Nefunkcne pripojenie cez kabel",
"Neviem sa prihlasit na wifi" a pod.> Text mailu:
login: <tvoj_login>
uid: <tvoje_uid> - ak si sa riadne registroval(a) do ynetu meno/priezvisko: <Meno Priezvisko>
Ahojte,
chcel(a) by som Vás poprosiť o dokončenie papierovej registrácie.
Alebo:
Nefunguje mi pripojenie na wifi. Skusil som sa prihlasovat nasledovnym sposobom:
- popis toho, čo si skusal(a) a aky vystup si z telefonu/notebooku dostal(a).
S pozdravom
<Meno Priezvisko>